Şekil Planlı Davranış Teorisi (Mathieson, 2013:175)
Planlanan davranış teorisine göre davranış öncesindeki niyet asıl belirleyici durumundadır. Niyetten önce olan kavramlar ise niyetin şekillenmesine yardımcı olur. Algılanan davranışsal kontrol bu teoriye göre 2. derece de öneme sahip etmendir. Bu şekilde düşünülecek olursa algılanan müşteri etkinliği satın alma davranışını şekillendirecek çok önemli etmenlerden biridir. VAV reklam da müşterilerin isteklerinin ne olduğu da tam olarak algılanmadan reklam ve tasarım çalışmalarına başlanılmamaktadır. Genel olarak Mersin reklam ve tasarım çalışmaları için yüzyüze görüşmeler sağlanırken, diğer illerde mesafe tanımaksızın görüşmeler online olarak görüntülü şekilde yapılmakta, müşteri istekleri oluşturulmaktadır.