• VAV Reklam Ajansı
    VAV Reklam Ajansı

    Profesyonel reklam ve tanıtım çözümleri...

  • Fikir
    Fikir
  • Tasarım
    Tasarım
  • Web Tasarım
    Web Tasarım

    Tüm cihazlarla uyumlu responsive tasarımlar... 

  • Kurumsal Kimlik Tasarımı
    Kurumsal Kimlik Tasarımı
  • Katalog Tasarımı
    Katalog Tasarımı

Fikir

Her hizmet ve ürünün başlangıç noktası olan fikir, teknoloji ve tecrübe ile harmanlanıp tasarıma dönüşür. İyi fikirler iyi tasarımları iyi tasarımlarda nihai ürün ve hizmetlerin istenilen düzeyde çıkmasını sağlar. Yaratıcı fikirler müşteriye sosyal ve mühendislik bilimleri ile tartılarak ihtiyacı karşılamak üzere optimum anlayışla sonuçlanır.

Tasarım

Şirketlerin rekabet üstünlükleri kurmak için kullandıkları en önemli araçlardan biri olan tasarım; mühendislik bilimleri, teknik ve görsel anlamda ürün oluşturmanın temelini oluşturur. Tasarımda markanız ya da ürününüz estetik, farklı ve yaratıcı bir görünümle maddi getiriye dönüşmektedir. Tasarım odaklı çalışılması satışları arttıracağı gibi müşteri memnuniyeti, maliyetleri azaltma ve marka bilinirliği üzerine olumlu etki yaratır.

Web Tasarım Projelerimiz

  • Duran Elektrik
    Duran Elektrik

    Kurumsal Web Tasarım (Responsive)

  • Çukurova Alüminyum
    Çukurova Alüminyum

    Web Tasarım (Responsive)

  • Ra Yapısan - İnşaat Malzemeleri
    Ra Yapısan - İnşaat Malzemeleri

    Kurumsal Web Tasarımı (Responsive)

  • Yıldırımlar İnşaat Malzemeleri
    Yıldırımlar İnşaat Malzemeleri

    Kurumsal Web Tasarımı

  • Ağaç Marketim
    Ağaç Marketim

    Web Tasarımı

  • Vollen's Mobilya
    Vollen's Mobilya

    Web Tasarım (Responsive)

  • Kasım Pres
    Kasım Pres

    Web Tasarım (Responsive)

  • Parkvizyon Peyzaj
    Parkvizyon Peyzaj

    Web Tasarım (Responsive) 

  • Mediterranean Ship Supply
    Mediterranean Ship Supply

    Web Tasarım (Responsive)

  • Yeni Çetinkaya
    Yeni Çetinkaya

    Web Tasarım

  • İnvest Enerji
    İnvest Enerji
    Kurumsal Web Tasarım
  • İtopya Temizlik
    İtopya Temizlik
    Kurumsal Web Tasarım

Şekil İşletmenin İç ve Dış Çevresi(Eren, 2013)

 LETME

Çevreye zararlı ürünler üreterek yeşil pazarlamaya karşı çıkan şirketlerin maliyetleri yasaların getireceği zorunluluklar, vergiler ve cezalarla maliyetleri 2872 Sayılı Çevre Kanunu ile her yıl yükselmektedir. Bu uygulama sadece Türkiye’de değil dünyanın birçok ülkesi ve örgütü tarafından yapılmaktadır. İşletmelerin yeşil ürün gerçekleştirme ve pazarlama maliyetleri zamanla bu caydırıcı uygulamaların maliyetinden az olacağı için tüm işletmeler yeşil pazarlama stratejilerini geliştirecekler. Uydacı 2002’ deki çalışmasında yeşil pazarlama yapmayan işletmelerin karlarının azalması ve faaliyetlerinin sona ermesi endişesiyle karşı karşıya kalacaklarını belirtmiştir.

Çevreye zarar veren işletmeler çözümleri de kendileri üretmeli, zararı azaltmak ve ortadan kaldırmak için önlemler almalıdırlar. Genel olarak fiyat rekabeti yapan işletmeler rakipleri ile rekabet edebilmek için maliyetlerini en düşük maliyetle yapmak için çaba sarf ederler. Öncelikleri maliyet düşürme olan işletmelerde çevre endişesinin az olması ve bunun için gerekli harcamaların yapılmaması anlamına gelmektedir. Ancak işletmeler sürdürülebilir bir büyüme ve karlılık düşünmeyerek çevreci politikaları uygulamadıklarından uzun dönemde düşük maliyet konusunda yanılmaktadırlar (Uydacı, 2002: 17).

Çınar 2001 yılındaki çalışmasıyla firmaların karlarını yeşil pazarlama ile arttırabileceklerini açıklamıştır. Çevreci faaliyetleri gerçekleştiren firmalar çevre duyarlılığı taşıyan müşterin memnuniyeti olumlu yönde etkileyecek ve yeşil ürünlerin getirdiği bazı maliyetleri müşterilerine yansıtabileceklerini aktarmıştır.

Almanya’da 2000’li yılların başında yapılan bir araştırma da ekonomik sorunların yeşil gıda pazarını da etkilediği ortaya çıkmıştır. Buna rağmen araştırma sonuçları göstermektedir ki ilk sırada kaliteli ve sağlıklı ürünlere yüksek fiyat vermeyi kabul etmektedirler. Katılımılar çalışma sonrası %40 yeşil ürünlerin yararları konusunda ikna edilmişler, büyük bir kısmı ise çocuğu, yaşı gereği sağlık gereksinimleri olanlar, fiyatı belirleyici olarak gören genç kararsızlardır ( Özçatalbaş, 2001:129-132).

Tablo Almanya’da Çevresel Gıda Tüketim Tercihlerinde Önemli Görülen Başlıca Faktörler (TNS Emnid,17.11.2014, www.tns-emnid.com )

Kriterler

Yüzde (%)

İyi bir Fiyat- Kalite İlişkisi

57

Hayvansal ürünlerde antibiyotik kullanılmamış olması

56

Tazelik ve olgunluk

53

İyi bir tat

50

Hayvan haklarına saygı gösterilmesi

50

Sağlığa olan yararları

49

Bitkisel ürünlerde kimyasal ve pestisit kalıntısının bulunmaması

46

Ürünün Besin değerinin kaybetmeden işlenmesi

41

Genetik olarak değiştirilmiş organizmaların üretimde kullanılmaması

34

Ürünün mümkün olduğunca doğal halinde bulunması

33

Düşük fiyat

25

Ürünün yeşil ürün olması

22

Ürün ile ilgili bilgi ve danışmanlık

20